פרסום ושיווק לאוכלוסייה דוברת צרפתית בישראלפרסום לדוברי צרפתית

בעל עסק, האם ידעת שבישראל ישנם אלפי עולים מצרפת? רק בשנת 2015 עלו לארץ כשמונה עשר אלף יהודים! ולא רק עולים, ישנם הרבה מאוד תיירים המגיעים מצרפת לישראל. ישנם ערים בישראל, כמו נתניה, ירושלים, אשדוד ותל אביב, בהן לא ניתן להסתובב ברחוב מבלי לשמוע את השפה הצרפתית. דוברי הצרפתית הרבים הם קהל לקוחות פוטנציאלי, איכותי במיוחד, המשתייך למעמד סוציו אקונומי גבוה. עסק אשר אינו משקיע מאמצים שיווקיים על מנת להגיע לקהל זה פשוט מפסיד לקוחות פוטנציאליים וחבל.

אז איך מגיעים לקהל לקוחות דובר צרפתית?

ישנן מדיות שונות באמצעותן ניתן להגיע לקהל דובר הצרפתית:

1. פרסומי אופליין

אולי לא ידעתם, אך בישראל ישנם שבועונים וירחונים בשפה הצרפתית. חלקם מופצים בחינם וחלקם בתשלום, הם פונים לקהלים שונים בתוך דוברי הצרפתית, כמו למשל הקהל הדתי או החילוני. עליכם להשתמש בערוצי הפרסום המתאימים לקהל לקוחותיכם ולשם כך יש להכיר את העיתונים השונים ומי הקהל שקורא כל אחד מהם. בין העיתונים השונים ניתן להזכיר את : המודיע, ג’רוסלם פוסט בצרפתית, Le Plus Hebdo לקהל הדתי, , Israel Actualites הארץ בצרפתית ועוד.
לפרסום במדיה המודפסת ישנם יתרונות וחסרונות, הוא נחשב ליקר יחסית ועל מנת להשיג תוצאות יש לפרסם כמה פעמים. מסיבה זו חשוב לבדוק בקפידה את התאמת העיתון לקהל המטרה של הפרסום. את המודעה יש לבנות בצורה המתאימה לדוברי צרפתית – תרגום מודעה בעברית לצרפתית לא ישיג את המטרה, יש להתאים את הפרסום באופן אישי לתרבות הצרפתית. כתבות פרסומיות על המוצר או השירות שלכם מגדילות את האפקטיביות של הפרסום.
אנו בחברת WEBAVIV נוכל לעזור לכם לבנות קמפיין פרסום בעיתונות הצרפתית בישראל. אנו נלווה אתכם בכל השלבים – ניתוח קהל המטרה, בחירת העיתון, המסרים השיווקיים והכתיבה השיווקית.

2. פרסום מקוון (פרסום on line)

רשת האינטרנט הינה מדיה נחשבת מאוד בתחום הפרסום. בעזרת האינטרנט ניתן להגיע לקהל יעד דובר צרפתית. ישנם כלי פרסום רבים באינטרנט העושים שימוש בגוגל ורשתות חברתיות כמו פייסבוק. הצרפתים, כמו הישראלים, הם צרכני אינטרנט ופייסבוק גדולים וניתן לנצל זאת למען המטרות השיווקיות שלכם. אך שימו לב שיש לנצל זאת בחוכמה. יש לבנות קמפיין שיווק מקצועי בעל מסרים מגוונים ולשים דגש כל הויז’ואלס. יש להימנע משיווק אגרסיבי מידי אשר עלול להשיג את התוצאה ההפוכה. גם פרסום באינטרנט דורש היכרות עם קהל המטרה וצרכיו, אתרי האינטרנט בשפה הצרפתית וכל מה שקשור. בשביל זה אנחנו כאן.
לנו בחברת WEBAVIV יש ניסיון רב בעבודה עם עסקים ישראלים הרוצים לנהל עסקים עם לקוחות צרפתים. מבין לקוחותינו המרוצים ניתן להזכיר את עיריית ירושלים, עמותת עזרה ושולמית, תיירות גוש עציון וגם חברות נד”לן, עורכי דין, רופאי שיניים, מסעדות… אנו נשמח להביא מניסיוננו ומהקשרים העסקיים שלנו על מנת לסייע לכם להגיע לשוק הדובר צרפתית.